Halasi Zoltánt a VDSzSz Szolidaritás élére!

HALASIZOLI

HALASIZOLI

Utolsó kommentek:

a Lojalista 2015.06.25. 13:25:33

Nekem is volt szerencsém ingázni elővárosi vonalon évekig. Na...... brrrrrrrr.

A mondás úgy tartja: A MÁV-nak 5 ellensége van : a 4 évszak és az utasok....hát valahogy így.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

gigabursch 2015.06.25. 13:10:51

@Gazsi bácsi lótetű:
Én az összes politikussal is ezt tenném. (valamint minden kormánymegbízottal és felső vezetővel)
Hivatali ügyben szigorúan tömegközlekedéssel!
Piripócs alsó képviselőjétől a miniszterelnökig.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

biciklis bakter · http://hovamegyavonat.blog.hu/ 2015.06.25. 13:10:49

...de ha véletlenül a gépcsere szintidejét 12 percről 8 percre szeretnénk levinni, akkor a különböző érdekképviseletek azonnal jajveszékelni kezdenek, hogy azt "márpedig nem-le-het". Csak mondom...

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

sas70 2015.06.25. 10:20:51

21. század, hurrá! De olimpia az kell nekünk!

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

netrunner71 2015.06.25. 10:05:15

Sajnos, ma Magyarországon bevett gyakorlat, hogy a munkavállaló le van szarva.
Aki nem irodában ül, az sok jóra nem számíthat.
Nem arról van szó, hogy az alacsony végzettségű embernek is milliós fizetés kell, de az emberséges bánásmód neki is jár!
Én 8 évvel ezelőtt találtam egy munkahelyet ahol a főnök ember maradt, mindent megtesz azért, hogy a dolgozók jól érezzék magukat. Sajnos nem ez a gyakorlat, az előző helyemen kutyába se vettek.
Ebből az is következik, hogy a munkavállalók fejében megvannak az ellenszenves érzések a munkáltatókkal szemben, sokat kell még változni a felfogásnak.
Elhűlve hallgatom az egyik budapesti közműszolgáltató munkatársát amikor a főnökéről beszél.
Az irodában az asztal mellett pöffeszkedő huszonéves új főnök magából kikelve ordítja, hogy nem érdekli a melós, az csak két lábon járó beszélő szerszám.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

Gazsi bácsi lótetű 2015.06.25. 09:40:19

Azzal kezdeném, hogy az összes mávos felsővezető céges autóját visszavenném, és egy városi elektromos kisautóra cserélném. Vidékre menjenek VONATTAL! És persze havonta kötelező minőségellenőrzés a legnagyobb kihasználtságú vonalakon, hogy lássák milyen teendőik vannak még.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

ComLo 2015.06.25. 07:12:20

Hát nem tudom. persze ha lenne rá lehetőség, meg meg lehet csinálni, akkor építsenek bódát, stárat, akármit.
De azért én mondjuk egyetem mellett, volt hogy nyáron betonzotam ,ahol magunk gondoskodtunk a vízről, és nem székben ültünk. Pinzékedtem, ahol egész nap rohangálni kellett a tűző napon. Mégis egy alapvetően ilyen munkát végző ember mit vér, tetőtéri irodát, kilátással a halászbástyára? Mégegyszer mondom, ha van rá egyszerű lehetőség akkor csinálják, de ha az emberkének az a dolga, hogy a sinek között rohangásszon, és bizergálja a vonatokat, akkor szerintem ez full korrekt.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

lombozódó 2015.06.25. 06:46:17

Ha nem is akarnak kommenteket :-))) akkor minek erőlködni.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

humorpalanta 2015.06.25. 06:46:14

Mondjuk kíváncsi lennék mibe telne pár BZ-mellékből szükségbódékat csinálni. Mozgathatóak lennének, emberi körülmények lehetnének rajtuk, ha beválik, bővíthető. Puff.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

Beer Monster 2015.06.25. 06:46:12

Drága, szar, a gyorsvonat túl sok helyen megáll, a személy nem megy végig a vonalon...
Kocsival kell közlekedni, meg kell szűntetni a vasútat, ha már egy civilizált menetrendet nem képesek évtizedek alatt összeállítani, csak a tavalyit dátumozzák újra 70 év óta.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

lombozódó 2015.06.25. 06:46:05

Úgy sem mernek semmit sem tenni a duma helyett :-))))
Be kell zárni a MÁV -ot és kész , megoldott a probléma :DDD
Lovaskocsikat kell üzembe helyezni!!!!!!!!

))

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

OkoskaTo:rp 2015.06.25. 06:45:59

A Rákosrendező kiváló eszenciája az egész Mávnak. Tekerős kézi sorompók egész nap ott ülő bakterokkal (akikre talán átlag napi egyszer van szükség), extra lepukkant állomásépület, kockaköves út, két kerület közlekedését elvágó, 10 percen túl zárva tartható sorompó, a vágányok 2/3-át már visszavette a természet (de a Máv véletlenül sem adja át más célra a kerületnek/fővárosnak), a Mávtól bérelt területen illegális szeméttelep, a terület többi részén "csak" a megszokott szemétdomb, ahol a lomizók verik/égetik le a műanyagot az elektromos berendezésekről, gyalog (babakocsival) és kerékpárral szinte átjárhatatlan felüljáró stb. stb.

Bejegyzés: Ilyen a vasút 2015-ben!

Nagykary 2015.05.25. 21:51:54

Szia Zoli! Szeretnék gratulálni a jelöléshez. Nagyon nagy dolog egy ilyen múlttal rendelkező szervezet, bármilyen tisztségére jelölést kapni. Nem tudni még, hogy ki lesz a befutó, hiszen több mint egy hónap van még választásig, de a jelölésed óta eltelt idő alatt tett nyilatkozataidból számomra az derül ki, hogy Te is azok között vagy akik felismerték, a célok eléréséhez más utak is vezetnek. Örülök, hogy a kapcsolattartás eme formáját használod. Remélem ez a későbbiekben is így marad, függetlenül attól, hogy elnök leszel vagy sem. Azt hiszem erre is nagy szükség volt. Kívánok nagyon sok sikert a munkádhoz, és várom további fb. és blogbejegyzéseidet.

Bejegyzés: A bizalmat ki kell érdemelni...
süti beállítások módosítása